OT studenti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
OT studenti

Naj forum o OT studenti

PrijemPrijem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

SAŠA DRAGIĆ: SVE JE TO ROK END ROL

Ići dole 
+2
Mickey
$zmaj$
6 posters
AutorPoruka
$zmaj$
Admin
$zmaj$

Broj poruka : 2102
Godina : 29
Datum upisa : 07.11.2008

SAŠA DRAGIĆ: SVE JE TO ROK END ROL Empty
PočaljiNaslov: SAŠA DRAGIĆ: SVE JE TO ROK END ROL   SAŠA DRAGIĆ: SVE JE TO ROK END ROL EmptyPon Dec 01, 2008 6:12 pm

Dragić je gostovao u emisiji "Najgori od sve dece" i opokušao da ublaži neprijatnost koju je priredio, ali i koja je njemu (nenamerno) priređena iz produkcije Emotion. "Kad imam analizu nastupa na Gala večeri, ja sam sa studentima otvoren i tražim od njih da mi kažu sve što misle. Ovo je bilo nešto što je trebalo da ostane među nama, ali eto...Nikada ne bih to rekao javno, na ovakav način, ali bih u jednom normalnom razgovoru bio otvoren...Sve je to rok end rol", rekao je Dragić.

Direktor Akademije kaže i da se Bojan Marović ne ljuti na njega i da je pokazao da je veliki čovek. Ipak, ostao je pri tvrdnji da Marović treba da dođe na Akademiju. "Pa, šta? Može nešto da nauči i ne samo on, nego i druge zvezde".

"Sreo sam ga baš u Knez Mihailovoj ulici, snimao je neku emisiju. Prišao sam mu, rukovali smo se i ispričali. Otvoreno sam mu rekao da treba da dođe na Akademiju", rekao je Dragić.

Što se tiče nominacija, Dragić je rekao da mu je žao što je ispao Đorđe Gogov, jer je "super lik", ali i zato što ima nešto što je najvažnije za pevača, a to je "prepoznatljiva boja glasa".

Direktor bi voleo da na Akademiji ostane Ana Bebić, pre svega zbog manjka devojaka, ali je pohvalio i drugog nominovanog Nikolu Paunovića za očigledan napredak i odličan nastup na prethodnoj Gala večeri.
Nazad na vrh Ići dole
https://operacijatrijumf.forum.st
Mickey
Jedan od Miljenika pubilike
Jedan od Miljenika pubilike
Mickey